úterý 29. března 2016

Apríl u Svojtky

1.4. má nakladatelství Svojtka parádní akci. 50% na vše. Z původní ceny, samozřejmě. Máme od nich jednu parádní encyklopedii s otevíracími okénky a rozhodně akce využiju a dokoupíme další. Otázek přibývá a ač kamarád google vždycky poradí, je přeci jen lepší dětem vše názorně ukázat...


tuhle už máme. A zajímá obě děti, Kupodivu mi junior opravdu dává otázky, které se v knize vyskytují, ač by mě to nenapadlo, Například na co máme obočí, kde končí řeka, proč musím jít spát...

tuhle knížku jsme vyhráli a zatím není den, kdy by jí jeden z nich nevytáhl. Zvuky jsou opravdu reálné, takže za mě rozhodně jo!

tuhle knížku určitě pořídíme. Za málo peněz hodně muziky...

tuhle pořídíme do zásoby jako dáreček pro kamaráda, který traktoy miluje.

tahle zase počká na Matěje. Mám na ní zálusk už dlouho...

no a tohle je prostě nezbytnost!

na léto jako vyšitá. Do auta na cestu na dovču nebo na deku k vodě... tady

konečně mu budu moct ukázat, kde je žaludek atd. tady

pro tvořivou kamarádku tu
téhle si nejsem jistá, jestli jí budu mít pro sebe nebo jí schovám... Ale určitě jí do knihovničky využijeme...

Tolik tipy od nás, Určitě si vyberete i vy! Jestli mi nějaká zajímavá unikla, dejte mi vědět. :-)

Čtení zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat