neděle 17. července 2016

něco málo z posledních dnů



užíváme si léto. Vlastně spíš prázdniny. Na koupání to moc není, na výlety momentálně nejsou parťáci. Ale ještě před sebou máme měsíc a půl. I tak se nenudíme...


dodělali jsme terasu


nasírali třešně a pak z nich udělali marmeládu a sirup

i když valná většina skončila jen tak v puse

malujeme na všechno. I na sebe...

vyzkoušela jsem růžovou vodu. Vůně je to omamná...

junior dostal omalovánky a pastelky a víte co? Vybarvuje! Třikrát hurá!

děti dostalii nový stůl. Teď už se snad vejdou...

posíláme dopisy. Podepisujeme je otisky prstů, razítkujeme na ně, lepíme samolepky... A baví nás to. Všechny. :-)

Borůvky jsme byli sbírat 2x. Poprvé snědla Ela úplně všechno už v lese, po druhé se nám podařilo donést akorát na dvě misky borůvek s cukrem... A nebylo to tím, že by nerostly...Tak hlavně, že jim chutná, že?

hrajeme si na sprejery


a kreslíme

A do toho chodíme krmit kačeny, zkoušíme kolo a nejčastěji se potýkáme s Eliščiným vztekem. Snad je to jen období, poslední dny jsou u nás prokřičené a probrečené... Nikdy jsem nevěřila, že by moje dítě sebou mohlo fláknout na veřejnosti na zem a třískat kolem sebe rukama a nohama. Mohlo. A mně už to přišlo k smíchu po těch neustále se opakujících scénách. Takže pokud někdo víte, jak na ní, dejte vědět... Já to totiž fakt nevim.


Žádné komentáře:

Okomentovat