neděle 26. dubna 2015

31

Chvilku mi trvalo, než jsem si vlastně uvědomila, kolik mi je. Nějak to přestávám sledovat. Natož pořádat nějaké párty. Každopádně můj narozeninový den byl naprosto úžasný a já za něj moc děkuji!

Nejdřív přijela v osm ráno kamarádka. Daly jsme kafíčko, děti se vypustily na zahradu a já na devátou vyrazila užít si narozeninový dárek - proměnu u kadeřnice. Je pravda, že se mi už dlouho nestalo, že bych seděla 2,5 hodiny, můj zadek trochu protestoval, ale stálo to za to! Jsem krásná! Aspoň teda moje vlasy. :-) 

Celý den byl naprosto pohodový, večer jsem dokonce natáhla šatičky a s drahou polovičkou vyrazila s přáteli na večeři. Výbornou večeři s výbornou zábavou. I nějaký ten panáček byl. Po roce a pár měsících (nejdřív jsem byla těhotná, pak kojila). Dárečky jsem dostala a i lusuxní dortík byl! Letošní narozeniny se opravdu povedly...

Včera jsme ještě grilovali a užili si zase jinou partu přátel. Je fajn mít kolem sebe tak různorodé lidi. I při mateřský tak nemusím mít pocit, že se všechno točí jen kolem dětí. Točí, ale jednou za čas je fajn to naprosto sobecky změnit. :-)

jedna z té záplavy květin, co mi teď zdobí byt


narozeninová zmrzka (formičky z Ikey)

nejúžasnější kabelka na světě :-) a jak chutnala!

Žádné komentáře:

Okomentovat