sobota 4. dubna 2015

Nevelikonočně

všude kolem Velikonoce. U nás nějak nebyl čas zatím řešit, ale snad to napavíme přes víkend... Brácha byl po noční, tak jsme se celý týden na dopoledne dekovali pryč, aby se vyspal. Do toho velikonoční pázdniny, tak jsme si udělali s Toníkem i s Matějem výlet do dinoparku, supr dopoledne, jen Eliška nějak nebyla ve svý kůži.


Matěj koupil přívěsky, kterýma se hoši hned ozdobili, Pro Toníka je velkým vzorem, chce dělat všechno, co on. Matěj z toho kvete...

Tonda a jeho závislost na donutech...
Teď čekáme, až se vylíhne z vajíčka dinosaurus. :-) Supr věcička, zabaví to aspoň na 4 dny. :-)

Večer byla záhada Eliščiny nespokojenosti rozluštěna. Spustila se rýma, vyskočila teplota. To jí drží doteď... Poslední tři týdny to u nás vypadá takhle... 




 Snad bude jednou ložnice zase jen naše. :-)

Junior neustále prudí psiště. To má neuvěřitelnou trpělivost. Venku nosí balonky do omrzení (ač junior v hodu do dálky zrovna nevyniká), doma trpělivě snáší jeho tahání za ocas, stěhování pelechu, vylévání misky atd... A já neustále vysávám. Jediný mínus labradorů. Bohužel natolik významné, že bych ho domů nepořídila. Díky za zkušenost! :-)
veget

neustále ve střehu

Ti říkám, nepruď mě, nebo tě kousnu do zadku!

a zdrhej, jdu na tebe!

A já jdu dořešit velikonoce. Zatím mám jen napečený perníčky, právě mi dopípalo těsto na jidáše a zařídila jsem, aby nás beránek nepokakal. :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat