neděle 19. dubna 2015

Hrajeme si na rodinu

Už je to tady. Junior si začal hrát na něco. Tentokrát na rodinu. :-)




kafíčko, když si děti hrají a nejmenší spí

všechny vozidla je třeba provětrat

klouzačky vyzkoušet


svačinka

neber mi tooooo!!! (junior málem spadl ze schodů, bylo potřeba ho jen malinko posunout)

broskvový kompot... Lepší než zmrzka 

kdo z koho?

Enie půjde na procházku prý

junior dal zodpovědně vodítko

Pak jí přivázal ke kolu a šel na kafíčko za ženskou

oblíbená činnost posledních dní - prsty v puse, slinty všude


to je moje mimino

a nikomu ho nedám! A o kolo pak s tatínkem opravíme (kočár nalezen při rekonstrukci u mých rodičů - ještě po mně)

zase balonek - oslintanej a jako bonus vyválenej v písku. Mňam

Eliška a Eliška 

borůvkový knedle

A já si jdu užít krásný odpoledne. Měla jsem za to, že bude ošklivo, tak je to příjemné překvapení... Kluci dopoledne stihli prochajdu zakončenou hledáním pokladu (tentokrát na pískovišti neb junior šel automaticky pod domeček), odpoledne už si užijeme na zahradě. Třeba konečně vyměním i truhlíky. :-) Nebo budeme prostě jen skákat na trampolíně a stavět hrady z písku.


Žádné komentáře:

Okomentovat