neděle 24. května 2015

Veletrh hobby a kreativity

Sobotní výlet do Prahy. Tři ženský a Toník. Prostě musel s náma, když zjistil, že Eliška zůstává doma. Musel si užít pozornost maminky. Budiž mu to přáno. Na úkor toho, že bych se v klidu koukla na to, co chci. Ale i tak jsme si to užili. Načerpala jsem inspiraci na další tvoření, který teda netušim, jak dám časově (když teď opravdu čas není) a nakoupila spoustu důležitých zbytečností. 

stonožka z moosgummi. Vůbec jsem nevěděla, že když se nahřeje žehličkou, drží tvar podle předlohy...

taky moosgummi

Toník vyrábí z kartonových předloh. Moc ho to bavilo a byla to jediná dílnička, kterou byl ochotný zvládnout. Taky to byl jediný stánek, který jsem prošla a okoukla celý.

taky moosgummi
A protože to Toníka samozřejmě nebavilo, rychle jsem prošla zbytek a vyběhli jsme do vedlejšího parku. A bylo nám fajn. Poslechli jsme si mexickou hudbu a očuchali mexický jídlo (zrovna tam byl nějaký festival), okoukli historickou tramvaj a Toník udělal smutný oči na paní z půjčovny buggin a jednu šlapací na deset minut vyprosil.

spokojenost

a můj nákup

Přidat popisek

moosgummi a washi pásky

nažehlovačky

kartonové předlohy. e-shop je tu
Jojo, v Praze nám bylo blaze... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat