neděle 28. února 2016

Karneval

Tak jsme to ještě zkusili. Ve školce byl za mlynáře, na karneval Sokola jsem ho nechala vybrat z jeho bedýnky kostýmů. Tentokrát to vyhrál kapitán Amerika. Ani neví, o co jde, kostým podědil, ale moc se mu líbí svaly a před hlavním cvičitelem z jeho oblíbeného cvičení se Sokolem se prostě musel vytáhnout... 

Prvních půl hodiny jen seděl. Nevím, čím to je, ale jak přijde mezi lidi, které nezná (i když většinu z nich běžně vídá), stává se z divocha stydlín a drží se mě. Tančit jsem ho vytáhla až po půl hodině a jen proto, že jsem s ním točila jako o život. Pak šel i plnit nějaké úkoly (nejvíc ho zaujalo střílení z pistolky na cíl - pistolka byla gumová a lehoučká, náboje molitanové, střílelo se do obruče - zábava veliká). Jako výhru si pak vybral nějakýho hrůzostrašnýho maňáska. Přitom vedle byla hromada krásných gumových zvířat. Holt, děti mají jiný vkus...

Každopádně na karnevale vydržel sotva hodinu a půl. Zřejmě ještě do této zábavy nedospěl. Ela s námi nebyla, tu by to sice bavilo mnohem víc, ale pořád by mi utíkala, vypínala muziku a určitě by došlo i k nějaké kolizi, tak zůstala tentokrát doma.

Aspoň na chvíli z něj není vychrtllina

blbiny

spolu

ptačí tanec




Tak zase za rok...

Žádné komentáře:

Okomentovat