pondělí 22. února 2016

Pískací tričko

Inspirovala jsem se tu. Našla jedno jediné vhodné triko. Prošla liberecké galanterky, abych zjistila, že pískátka nikde nevedou a budu muset objednat na netu. Stejně tak pavučinku. Tak jsem zkusila vygůglit, kde to objednat. A co na mě vyskočilo? Náhradní pískátka ve zverimexu. Zajela jsem tedy do Nisa centra, ve zverimexu koupila 4ks pískátek za 59,- a v galanterce oboustraně zažehlovací vlizelín. Ten jsem nakonec nepotřebovala. Doma jsem totiž měla už připravené nažehlovačky (motiv z látky našitý na vlizelínu), tak jsem jednu z nich konečně použila. Naprosto jednoduše jsem pískátko přiložila na triko a překryla nažehlovačkou. Našpendlila, přežehlila. Peru po rubu na 40. Zatím drží. Až nebude, přišiju. :-)


foceno právě vyprané, proto nežehlené. Je pořád buď v pračce nebo ho má junior na sobě.


Mistr je ve školce zatím jediný, kdo takové triko má a náležitě si to užívá. I když dneska jsem ho vyzvedávala a měl na sobě svetr. Na můj dotaz, jestli mu je zima, mi odpověděl, že ne. Že jen nechtěl, aby na něj už děti sahaly. :-)

Nám stačí triko jedno, každopádně další bych vzala už klidně jedno z těch s obrázkem, kterých má junior celou skříň a pískátko jen nažehlila jednostraně lepícím vlizelínem z rubu trika.

Tvoření zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat