středa 18. března 2015

Je to tady


Toníkovi je konečně dobře, výsledky byly taky v pořádku, ale do školky ještě radši nešel. Vzhledem k tomu, že od rána svítilo sluníčko, mi to ani nevadilo. Konečně se otevřely dveře na terasu a zůstaly skoro celý den otevřené a my strávili téměř celý den venku. Eliška se krásně vyspala v kočárku, Toník pomáhal nosit dřevo a já si užila kafe na terase. Dokonce jsem si všimla, že už vykukují tulipány!

Jen teda ten přísun čerstvého vzduchu unavil víc mě než děti. Ale konečně je tu krásný jarní počasí a já jsem nadšená. Zítra vytáhneme jarní výzdobu.

čistka pískoviště - supr nápad uskladnit vedle pískoviště štěrk :-)



skoro jako by byly kámošky, že?
Kolem čtvrté už máme všude stín a byla nám zima, tak jsme se schovali a trochu malovali. Zuzka donesla barvy na sklo a velikonoční šablony. Toník se posunul zase o kousek dál - začal vybarvovat. Doteď jen čáral a patlal, ale dneska vybarvil oči a pusu. Budeme moct vytáhnout omalovánky. :-) Jen si barvy na sklo pletl s prstovkama. Nevadí, o to barevnější byla voda ve vaně. :-) 


Eliška vyvázla jen s malým flíčkem na hlavě...

zato kluci si prstovky užili jak se patří. Matěj ze sebe udělal krvácející příšeru i s louží krve pod sebou
Užívejte krásné počasí. Já už se těším na první grilovačku...
Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat