sobota 14. března 2015

Zase doma

Protože nás Toníkova střevní viróza hodila do izolace, vede u nás zase od rána do večera jezdění autíčkama. A já jsem pa vděčná za každou chvilku,kdy se mi podaří jeho pozornost odvrátit jiným směrem. A když přišel s tím, že je potřeba opravit jezdítko, zajásala jsem a vytáhla barvičky.


Inspiraci na jezdítko jsem čerpala tady http://zlesa.blogspot.cz/2015/01/jak-na-jezditko.html

Prstové barvy jsem kupovala ve velkým tu a ač máme spotřebu velikou, pořád ještě drží. Vždycky jen trochu odleju do menších kalíšků a naředím vodou. Junior rád míchá všechny barvy dohromady a na celým procesu malování ho baví hlavně matlat to všechno dohromady a zkoušet, co z toho vznikne.

Malování těstovin. Štětcem to je nuda, tak jsme je máčeli v kalíšku s barvou a lovili je pinzetou. Aspoň si maličko procvičil i jemnou motoriku.

Dneska se to obešlo i bez malování na tělo. A já si jdu dát něco sladkýho. Celý den držím s Tondou basu, abych ho nedráždila, ale už se na tu rakvičku se šlehačkou těším!

Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat