úterý 10. března 2015

Ve svým živlu


To byl dneska junior. Tělocvična, žíněnky, spousta překážek a nikdo ho do ničeho nenutil a neokřikoval ho. Ať žije TJ Sokol! Konečně jsme našli cvičení vhodné pro nespolupracujícího živla. A světe div se, on spolupracoval! Dokonce se řadil a volal ZDAR!


Drahá lady měla původně spát, ale je to Kelišová zvědavá, takže po prvním běhacím kolečku otevřela kukadla dokořán a mně začal maraton. Ela na ruce a druhou rukou chytat Toníka při skocích ze švédské bedny nebo při lezení na žebřiny... Jsem šikovnější, než jsem si myslela. Naštěstí se našly dobré duše, které se o našeho Forresta postaraly a povozily ho na žíněnkách a zatočily letadlem. Příště už půjde Ela do nosítka a zvládneme to líp.




A z trochu jiného soudku - barvičky a bramborová tiskátka. Staré, ale osvědčené.





Zítra se má zase ochladit. Já věděla, že mám to mytí auta odložit. :-) 

Krásný večer přeju!
Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat