čtvrtek 12. března 2015

V peřinách

Takové bylo dnešní odpoledne... Začalo to ráno takhle...



Než se vrátí David z dovolený, jsme v ložnici všichni tři. Místo toho, abych se sama rozvalovala ve velký posteli, rvu se o svůj kousek prostoru, protože Eliška se vzdává a Toník se točí jak hodinový ručičky...

Dopoledne jsme vyrazili na příjemnou návštěvu, jenže už tam začal Toník polehávat, až jsem ho nakonec doslova odnesla domů. Na zastávku jsem tlačila kočár jednou rukou, v druhý nesla Toníka a doufala jsem, že je jen unavenej. Usnul mi už v autobuse... Odpoledne se neslo ve stejném duchu...



Eliška je naštěstí spokojená. Toník prospal celé odpoledne, tak měla klid na spaní a mámu jen pro sebe.


Já jen opravdu doufám, že Toníkovi nic nebude a zítra bude zase fit... Sotva se vyhrabal z chřipky. 

Tak zdraví zdar!
Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat